free html5 templates

GUDI Shop

Ami a vásárlás mögött van!

Miért a GUDI Shop?

A GUDI Dhopban minden ajánlat egyszerre haszos termék a számodra, és a megvásárlásával részt veszel egy  jó cél támogat!ásában

Egyszerűen megveszed, és már jót tettél, anélkül, hogy ez egy filléredbe kerülne!


Ha tudatos vásárló voltál már eddig is, ezt különösen értékeled majd!

A GUDIN minden ajánlat leírásában láthatod, vásárlás után melyik szervezet kapja meg a vásárlás értékének 5-10%-át. Jót teszel, és ez egyetlen filléredbe se kerül! A kínált termékek, szolgáltatások és élmények egy részét közvetlenül társadalmi vállalkozóktól veheted meg, vagyis olyanoktól, akik a profit helyett vagy mellett már eleve jót tesznek.


Nézz körül az ajánlatok között, és ismerd meg a működését!

Új vevőket érsz el!

Új felületen jelensz meg, új vevőket, tudatos vásárlókat érsz el, nő a bevételed!

Márkaépítés

Nemcsak ingyenes,
hanem felelős is!
Költség nélkül!

Jót teszel!

A jó célok támogatása ezen az
oldalon külön költség nélkül
történik!

Kiszámítható költség

Viszonteladóként jutalékért dolgozunk. Csak akkor fizetsz, ha van bevételed! 

A tudatos vásárlók fizetőképesek, és fontos számukra a felelősségvállalás!

Ezért ezekre számíthatsz:

... Márkaérték növekedés: eladásaidból jó célokat támogatsz, felelősen működtök, CSR tevékenységet folytathattok - külön befektetés nélkül! Ezt eddig csak nagy cégek tudták megtenni, s számukra is korlátozott a program kommunikációja, az eredmények bemutatása. Most ez mindenki számára elérhető!

... Átláthatóságot és biztonságot: az oldalra csak működő, a programjukat bemutató szervezetek kerülhetnek fel, akiket előzetesen ellenőrzünk.

... Folyamatos szakmai, kommunikációs támogatás.

Mennyibe kerül és mit kapok érte?

Ingyenes reklámfelületet, és egy jutalékért dolgozó, sikerdíjas viszonteladót.

A GUDI Shopban egyéni megállapodás szerinti a jutalék, de csak akkor kell fizetned, ha megvették az ajánlatot, így nincs kockázatod, jellemzően 15-20% között.

Sikerdíjas értékesítőként intenzív reklámkampánnyal támogatjuk cégedet, és csak siker esetén kell fizetned!
A vásárlók számánál sokkal nagyobb az a szám, akik látják hirdetést, s ez nem kerül semmibe!

Az ajánlatból folyó jutalék felét átutaljuk egy olyan társadalmi vagy környezeti cél támogatására, mely neked vagy cégednek fontos - tehát nem kell külön fizetni ezért!

Reklámfelület a régi klasszikussal:  ügyhöz kötött marketing - cause related marketing

Ahelyett, hogy feltalálnánk valamit, egy jól bevált marketing eszközt alkalmazunk: az ügyhöz kapcsolt marketinget.
A vállalkozásod kiválasztja a számára fontos célt, és az azért dolgozó szervezetet, a többi rajtunk múlik!
Minél több helyen látják a neved, annál több helyen ismernek meg, és ez egyre több vásárlót generál Neked!
Az internetes vásárlásé a jövő. Az online nélkül ma szinte meghal az offline értékesítés! Nem mindegy, hogy hányszor hozza fel a céged nevét az internet! Manapság nem elég csak egy-két helyen szerepelni a világhálón!
Nincs az a mennyiség, amely elegendő lenne a növekvő sikerhez!
A GUDI Shop a vásárlót kézen fogja és elviszi hozzád! Eközben ez semmibe nem kerül Neked, sőt ajándékba adjuk azt a sok ezer forintnyi értéket, amelyet más oldalakon ki kellene fizetned!
Ne ülj a kispadon! Próbálnád ki! Eredményt, és pénzt hoz Neked!

Kerüljön a Te céged is a felelősen működő vállalkozások listájára!  

Folyamatos reklámkampányt folytatunk!
- havi több, mint 5.000 USD AdWords kampány;
- 150.000 kupon hírlevél olvasó hetente;
- folyamatos online direkt marketing kampány;
- Facebook kampányok;
- igény szerint egyedi akciók.

Gudi Shop: más, mint a többi!

​A gazdasági életben egyre többször halljuk a társadalmi felelősségvállalás fontosságát. Azonban hogyan nyúljon ehhez a területhez egy kisebb cég? Egyáltalán érdemes?

A Gudi Shop társadalmi célokat támogatsz anélkül, hogy az a cégednek külön pénzébe kerülne.

A gyakorlatban ez úgy történik, hogy az ajánlat rögzítésekor kiválasztasz egy célt, ami fontos a cégnek, és egy szervezetet, akit támogatni akartok. Ha csak a célt tudjátok meghatározni, segítünk a megfelelő szervezet kiválasztásában!

Az oldal üzemeltetője a jutalék feléről lemond, és az általatok megadott társadalmi célra utaljuk azt át.

Új vevőket hozunk, olyanokat, akik számára a cégetek felelős működése vonzerő! És mindezt külön befektetés nélkül!

Ha komolyabb CSR, felelősségvállalási tevékenységre van szükség, abban is állunk rendelkezésre!​


A GUDI Shopon minden eladással segítesz!

Amennyiben értékesítésre kerül sor, egyedi szerződésünk alapján jutalékot számolunk el.

Ennek a jutaléknak a fele az oldal fenntartását, másik fele az általad támogatott cél megvalósulásását szolgálja!

Az oldal minden felhasználójával megosztjuk havonta hírlevelünkben, milyen célok kerültek megvalósításra az együttműködésükkel - hiszen minden fillér támogatásról beszámolót készítenek a szervezetek, így biztos lehetsz abban, hogy a pénz jó helyre kerül!

Ezekre a kérdésekre adunk választ a GUDI Shoppal.

Mit ad a Gudi Kupon a civil szervezetnek?

A Gudi Shop: új lehetőség a civil szervezetek finanszírozására

A programban résztvevő cégek Gudi Shopon történő értékesítési bevételük egy részét egy-egy civil szervezet kapja céljai megvalósítására!
Nézd meg a videót, és ismerd meg a Gudi Shopot 1 percben!

Többen ismernek

Partnereink eladásaik egy részét jó célokra ajánlják fel. Légy te az, aki kap!

Egyszerű fizetés

Rendezvényed van? Adományt gyűjtesz? Bankkártyás fizetés gond nélkül!

Stabil működés

Termékeidet, szolgáltatásaidat eladjuk! Mint egy jutalékos viszonteladó!

JóKupon

Partnereink az oldalon támogatói jegy vásárlásával segítik céljaid elérését!

A GUDI Shoppal való együttműködés előnye, hogy kockázatmentes.
A hagyományos reklámfelületek (nyomtatott sajtó, tévé, rádió) és az interneten megjelenő hirdetések nagyon drágák, eredményességük követése igen költséges, és sokszor nem is célravezető nonprofit szervezetek tekintetében.
A GUDI Shopon minden támogatás, értékesítés átlátható, követhető, mérhető.
A GUDI Shop promócióját különböző csatornákon mi szervezzük meg, nem ti házaltok az ajánlatokkal.
Ha adományt kaptok a cégek eladásaiból, az nem kerül semmibe. 
A nonprofit szervezetek az oldalon adományt kapnak, és emellett lehetőséget arra, hogy bemutatkozzanak, ismertségüket növeljék, támogató és együttműködő partnereket szerezzenek.
A GUDI Shop számára fontos, hogy hozzáadott értéket képviseljen. A GUDI Shopon a vevők jó és minőségi ajánlatokra várnak, ugyanakkor tudatában vannak annak, hogy vásárlásaikkal jó célokat támogatnak.
Elsősorban azért vesznek GUDI termékeket,mert szükségük van rá, így nem felesleges költésekről beszélünk..
Másodsorban viszont azért nálunk vásárolnak, mert tudják, hogy egyszerűen, átláthatóan, és külön költség nélkül támogatnak jó ügyeket, vagyis benneteket.

Amit a GUDI Shoppal még megtehetsz:
 - bankkártya elfogadás befektetés nélkül;
 - adománygyűjtés konkrét célra (pl. felújítás, eszköz beszerzés);
 - termékeiteknek személyes átvételi helyet biztosítunk Budapest belvárosában;
 - kapcsolatot teremtünk neked helyi vállakozásokkal és cégekkel;
 - nem "csupán" egy webshopod van, hanem közösség tagja is vagy, részt vehetsz képzéseinken, rendezvényeinken;
 - szolgáltatásaitokat bemutatjuk nagyvállalati partnereinknek.

Mit kell tenni?

Írj Sczigel Dóri kollégánknak a dora@ittvagyok.org címre!

Így néz ki egy JóKupon a GUDI Shopban

A JóKupon egy online támogató utalvány, amivel egyszerűen jót tesznek vevőink, és segítik a munkátokat!

Az oldalra látogató vásárlók nemcsak a cégek termékei közül választhatnak, hanem közvetlenül támogatnak szervezeteket is - a Jókupon megvásárlásával!

Ez az alapajánlata a civil szervezetnek, ezért nagyon fontos!

Lehetőséget teremt arra, hogy egyszerűen és gyorsan támogassanak cégek vagy magánszemélyek társadalmi célokat.

A JóKupon remek ballagási, vagy nászajándék, kiválóan helyettesít reprezentációs vagy céges ajándékokat azoknak, akik követik azt a trendet, hogy ajándék helyett helyett társadalmi vagy környezeti célokat támogatnak - a kampányban ezt a célcsoportot külön célozzuk!

A programban résztvevő cégek elsősorban azok közül a szervezetek közül választják ki a támogatottakat, akinek JóKuponja szerepel az oldalon.

Ezt a folyamatot állandó marketing és kommunikációs kampány kíséri! - így nem a szervezetnek kell "házalni"!


Mit tartalmazzon a JóKupon? 

Mivel legtöbbször a JóKuponban megfogalmazott tartalom alapján döntenek a támogatók, nagyon fontos az az üzenet, ami itt megjelenik.

A jól megfogalmazott, szívhez és értelemhez szóló üzenetek segítenek abban, hogy minél többen a szervezet céljai mellé álljanak.

Ebben segítenek kommunikációs workshopjaink! Profi marketingesek, szövegírók segítenek, mentorálnak, sokszor vállalati önkéntesség keretében, ami további kapcsolatépítésre ad lehetőséget!

Társadalmi vállalkozás

Tapasztalataink szerint minden civil szervezetnek van olyan területe, ami segít a finanszírozás stabilizálásában, mindössze a megfelelő stratégiára van szükség ennek feltárásához!
A civil, nonprofit szervezetek társadalmi vállalkozásainak termékeit és szolgáltatásait eljuttatjuk azokhoz, akik potenciális vásárlóitok lehetnek!
Az értékesített ajánlatok után előzetes költséget nem számolunk fel, eladás után maximum 10% jutalékot vonunk le az oldal fenntartására!

Van már terméketek?
Ha a szervezetnek van bármilyen terméke (pl. élelmiszer, gyermekrajz, kézműves termék, újság, képeslap), szolgáltatása (pl. játszóház rendezvényre, tréning, gyerekprogram, szűrés, művészeti program) a felület lehetőséget ad egyszerű webshop értékesítésre, vagy "akciós kampány" indítására. Ezt a reklámkampánnyal támogatjuk is!

Még nincs terméketek?
Ha nincs termék, szolgáltatás, de jó lenne, vagy van ötlet, a workshopokon segítünk a kidolgozásban, megfogalmazásban minden célcsoportnak!
A termékek és szolgáltatások nemcsak online, hanem élő rendezvényeinken is bemutathatók a potenciális vásárlóknak.

Miért szállnak be a cégek?

A cégek számára ez üzlet!

Építik az imidzsüket, ráadásul úgy, hogy a GUDI Kuponoldal mond le a jutalék feléről, hogy a civileket támogassa!

Minden kampány lezárása után átutaljuk a szervezeteknek az adományt. Elszámolni nem kell vele - adományigazolásra van szükség -, a támogatott szervezettől egy rövid beszámolót, melyet elküldünk a támogatóknak, így pontosan látják, mi történik az együttműködésükkel. Ez lehetőséget teremt egyrészt a későbbi közvetlen együttműködésre másrészt a bizalom erősítésére.

Ha a szervezet nem küld beszámolót, arról értesítjük Partnereinket. Ezzel védjük azokat a szervezeteket, aki transzparensek, és tisztességgel beszámolnak működésükről.

Nemcsak a cégek, hanem az ő vásárlóik is tájékoztatást kapnak arról, hogy akár tudatosan, akár "véletlenül" olyan cég termékét, szolgáltatását vették meg, amely jó célt támogat bevétele egy részével. Ez jelentősen javítja az adott cég megítélését, növeli márkaértékét, javítja brandjét.

A vásárlók bevonása lehetőséget teremt arra, hogy tájékozódjanak a civil szervezetekről, olvasva a beszámolókat, épüljön a bizalom a közvetlen támogatásra is.

Azok a vásárlók és támogatók is megkapják a beszámolót, akik másokat támogattak, így a közös felület megmutatja a civil szféra sokszínűségét.

Bankkártyás fizetés

Minden szervezetnél előfordul, hogy jó lenne bankkártyás fizetést használni.

Tény, hogy a bankkártyás fizetés egyszerűbbé teszi a vásárlást, sokan nem vásárolnak olyan oldalon, ahol nem lehet bankkártyával fizetni.

Rendezvény belépő, adománygyűjtés, alkalmi vagy rendszeres bevétel: erre kiváló a GUDI!

Egyszerűen, gyorsan, befektetés nélkül alkalmazhatjátok!